חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיתוח אושר בחינוך

פיתוח אושר בחינוך מוכר במערכת גפן

האקדמיה למדעי השמחה וגיבוש איכותי מציעים מגוון פעילויות המבססות על מודל 4X4 ממדי השמחה שפיתח אלון שפריר. הפעילויות מתחלקות ל-פעילויות חד פעמיות שמטרתה לתת טעימה של כלי השמחה והאושר ,וניתן לשלב אותם ב- ימי כיף וגיבוש , Happy Hour, סדנה ללימוד ותרגול "שפת השמחה" החל מ-3 שעות ועד יום מלא, וגם פעילויות תהליכיות ,מעמיקות, מתמשכות הכוללות ליווי שוטף של האקדמיה ותעודה בסוף הקורס, כגון: קורס ללימוד ותרגול "שפת השמחה" ב-6 מפגשים ,קורס לפיתוח אושר למורים ומנהלי בתי ספר, קורס נאמני אושר ושמחה ו-תרגול שמחה מתמשך "מאיץ שמחה", פעמיים בשבוע בזום .
מספרי תוכניות במערכת גפן :28288,28318,27912,29312

סדנת חשיפה ל"שפת השמחה" לצוות המורים

הסדנה שאנו מציעים כאן לצוות ההוראה הינה סדנה במסגרת הפעילות החד פעמית. הסדנה היא חווייתית , דינמית , מרתקת , מעשירה ומעשית ללימוד ותרגול "שפת השמחה".

במהלך 3 שעות יקבל צוות המורים, בצורה סדורה ומדויקת תרגילים פשוטים ומעשיים , בארבעה ממדי השמחה: שכלי, פיזי, נפשי ורגשי ,אשר יעוררו את ארבעת הורמוני השמחה, ויאפשרו לצוות המורים לתרגל אותם יחד עם התלמידים בצורה פשוטה ואפקטיבית. 

זוהי  סדנת טעימות של מודל השמחה . צוות המורים ילמד ,יתרגל ויבין את תפיסת השמחה הפנימית וכיצד ניתן ליצור אותה בקלות ולהעבירה הלאה לתלמידים ולמשפחה.

מטרת הסדנה היא לשפר את החוסן הפנימי של הצוות והתמודדות עם אתגרי היומיום, להעניק כלים פשוטים לתרגול שמחה כדרך חיים בקרב הצוות והתלמידים, לימוד ותרגול "שפת השמחה", מה הם הורמוני השמחה, לגבש את צוות המורים, לתרום ליצירת אווירה חיובית בבית הספר ובנוסף להעלות את תדמית בית הספר כבית ספר מאושר ושמח!

 

תרגול שמחה כדרך לחינוך למודעות לצוות המורים

מספר תוכנית במערכת גפן :29312

קורס מעמיק של שבעה עד עשרה  מפגשים, ,חוויתי ומעשיר ללמוד ותרגול "שפת השמחה". מטרת הקורס היא לתת למשתתפים כלים לתרגול יום יומי כדי לשפר את איכות החיים שלהם בדרך פשוטה וקלה ובמו ידייהם.

השיעור האחרון מתמקד בבניית תכנית תרגולים אישית לשיפור איכות החיים. כל שיעור מתמקד בהורמון אחר ובתרגולים שמעוררים אותו.

במהלך השיעור האחרון נבנה יחד תכנית תרגילים אישית מתוך בנק התרגילים שנלמדו בשיעורים הקודמים .

מספר תוכנית במערכת גפן :29312

לצחוק ולפרגן מכל הלב (גיבוש אפקטיבי צוותי וכיתתי )

 מספר תוכנית במערכת גפן :28288
 מספר תוכנית במערכת גפן :28288

המפרגנת - לראות את החיובי אצל האחר (כוח הקסם של המילה הטובה)

תוכנית במערכת גפן מס' :28318

תקציר התוכנית: – "המפרגנת" כשעה ורבע עד שעתיים סדנת הדגל הייחודית שלנו מתאים לפעילות גיבוש העצמה לילדים וצוות המורות והמורים ומתאים כפעילות לכל בית הספר וההורים – לגלות את החיובי אצל האחר הפעלה זו מזמינה את המשתתפים לגלות את החיובי אצל חבריהם לכיתה. החיובי העמוק מעבר למראה החיצוני או העשייה או ההכרות מעבר לחולף. בדרך חווייתית מרתקת ומדויקת, שאינה מאפשרת זיופים. בדרך המוציאה את הטוב מכולם גם הסקפטיים תוצאה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה, תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ומפתח תקשורת לבבית.

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: העצמת קשרים אישיים, אווירה חיובית, תחושת שייכות, התגברות על שחיקה מתח ולחץ. תורם לפתרון חילוקי דעות, פותח את הלב, מעצים קשרים אישיים ממליצה המכירה אותי שנים רבות : שרה ישראלי מנהלת האגף לפיתוח מקצועי בהסתדרות המורים – Saraisra24@gmail.com

תוכנית במערכת גפן מס' :28318

משחקי השמחה - The joy games (מאיץ שמחה לחוסן פנימי גיבוש צוות ויצירת אקלים מיטבי )

תוכנית בגפן מס' :27912

שעתיים עד ארבע שעות סוחפות ומרגשות בו נשתחרר בטרוף, נגלה את השקט בפנים , נחגוג את הניצחונות שלנו , נפרגן איש לרעהו ונחשוף את היופי הפנימי של כל אחד ואחד בצוות ונתגבש כולנו ביחד כמו שלא התגבשתם מעולם.

הפעלה חווייתית ערכית המשלבת כייף ומשמעות גיבוש ופיתוח צוות מבוססת מחקרים שתחשוף ותגלה לכל משתתף ומשתתפת את סודות הפעלת בית המרקחת הפנימי ותאפשר למשתתפים להזרים את ארבעת הורמוני השמחה במו ידיהם…ולצאת עם התרוממות רוח ענקית שמחת חיים, חיבור וגיבוש, שחרור, דיצה, עליצות, חופש פנימי ותובנות מפתיעות לחיים מלאי שמחה וגם כלים מעשיים לשילוב בעבודה ובחיי היום יום.
עם אלון שפריר וותק של 30 שנה בהנחיה סוחף ומשעשע מתחבר בקלות לכולם עם ידע עשיר ומעניק תובנות לחיים.

תוכנית בגפן מס' :27912

שבעה מעגלים אפקטיביים לביסוס אקלים מיטבי בכיתה ובבית הספר (כלים אפקטיביים ופשוטים ליצירת אקלים מיטבי)

 מספר תוכנית במערכת גפן :29312
 מספר תוכנית במערכת גפן :29312

סדנת חשיפה ל"שפת השמחה" לצוות המורים

תוכנית בגפן מס' :27912

הסדנה שאנו מציעים כאן שעתיים עד 6 שעות לצוות ההוראה הינה סדנה במסגרת הפעילות החד פעמית. הסדנה היא חווייתית , דינמית , מרתקת , מעשירה ומעשית ללימוד ותרגול "שפת השמחה".

במהלך 3 שעות יקבל צוות המורים, בצורה סדורה ומדויקת תרגילים פשוטים ומעשיים , בארבעה ממדי השמחה: שכלי, פיזי, נפשי ורגשי ,אשר יעוררו את ארבעת הורמוני השמחה, ויאפשרו לצוות המורים לתרגל אותם יחד עם התלמידים בצורה פשוטה ואפקטיבית. 

זוהי  סדנת טעימות של מודל השמחה . צוות המורים ילמד ,יתרגל ויבין את תפיסת השמחה הפנימית וכיצד ניתן ליצור אותה בקלות ולהעבירה הלאה לתלמידים ולמשפחה.

מטרת הסדנה היא לשפר את החוסן הפנימי של הצוות והתמודדות עם אתגרי היומיום, להעניק כלים פשוטים לתרגול שמחה כדרך חיים בקרב הצוות והתלמידים, לימוד ותרגול "שפת השמחה", מה הם הורמוני השמחה, לגבש את צוות המורים, לתרום ליצירת אווירה חיובית בבית הספר ובנוסף להעלות את תדמית בית הספר כבית ספר מאושר ושמח!

תוכנית בגפן מס' :27912

תרגול שמחה כדרך לחינוך למודעות לצוות המורים

קורס מעמיק של ששה מפגשים, ,חוויתי ומעשיר ללמוד ותרגול "שפת השמחה". מטרת הקורס היא לתת למשתתפים כלים לתרגול יום יומי כדי לשפר את איכות החיים שלהם בדרך פשוטה וקלה ובמו ידייהם.

השיעור האחרון מתמקד בבניית תכנית תרגולים אישית לשיפור איכות החיים. כל שיעור מתמקד בהורמון אחר ובתרגולים שמעוררים אותו.

במהלך השיעור האחרון נבנה יחד תכנית תרגילים אישית מתוך בנק התרגילים שנלמדו בשיעורים הקודמים . 

קורס "נאמני שמחה" למורים

תיאור

12+1 היסודות ליצירת סביבה חיובית ואושר ארגוני

שאלה שמעסיקה מאות חוקרים ברחבי העולם היא מה באמת חשוב ? מה מעצים את חווית האושר והשגשוג ? מה גורם לאנשים לחיות חיים ארוכים יותר ובריאים יותר ? בכל המובנים פיזי, רגשי, שכלי ורוחני.

פוטותרפיה בבית הספר

פוטותרפיה מיושמת באמצעות צילום. היא מאפשרת לתלמידים לבטא את עצמם באופן יצירתי, לחקור את רגשותיהם, ולפתח מודעות עצמית וחברתית. שילוב פוטותרפיה בבית הספר יכול לתרום רבות להעצמת ערכים חברתיים כמו שיתוף פעולה, סובלנות, קבלת האחר, אמפתיה, וחמלה.

כל ארגון מתמודד עם קשיים, זה יכול להיות בין עובדים או בין מחלוקות, תקשורת פנים ארגונית לקויה או לחץ בחיו הפרטיים של העובד, גלו כיצד ניתן להתמודד עם הבעיה ולהפיק את המירב מכל סיטואציה.

תכל׳ס מה אנחנו מציעים?

פיתוח אושר בחינוך מאמרים

תקציר הפעילות -תוכנית גפ"ן 42677 "האמן הפנימי"-התבוננות חיצונית ופנימית – תת סל ערכים חברתיים וקהילתיים ומודעות עצמית.

רציונל המענה:הצורך בפיתוח יכולת ההתבוננות היא הכרחית לפיתוח מודעות עצמית ומעורבות חברתית וקהילתית . מחקרים מוכיחים שפיתוח ההתבוננות ותשומת הלב תורמים באופן חד משמעי לשיפור

איך לא הכניסו עד עכשיו את"שפת השמחה" לתוכנית הלימודים ?

בשנים האחרונות ובמיוחד מתחילת תקופת הקורונה צוות המורים והתלמידים חווים חוויה מטלטלת ,נמצאים בתוך משבר מתמשך אשר יוצר מתח ולחץ כרוניים ובכך משפיע על המצב הרגשי ,הפיזי והנפשי שלהם. מחקרים רבים שנעשו לאחרונה מוכיחים כי קיימים היום כלים מהעולם ההוליסטי שמסוגלים להשפיע על מצב הרוח וההרגשה של התלמידים והמורים ולאפשר להם להתמודד עם הטלטלה והמשבר ביתר קלות ,להפחית את המתח והלחץ , לשפר את הריכוז ובכך להגביר את המוטיבציה ואת היכולת להיות אפקטיביים יותר בהוראה ובלימוד.

הלקוחות שלנו

שאלות נפוצות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

רוצים לדעת עוד שלחו הודעה

מבטיחים לחזור אליכם מיד ובשיחה משותפת נתאים עבורכם את הסדנא ו/או הפעילות אשר תתרום להעצמה ושיפור היחסים בעבודה ויצירת קרבה בין העמיתים שלכם.
אל תתפשרו על תחושת החיברות שלכם!